Intermission eller klart som fan är jag bitter

  Gunnel klagar. Mitt hår mitt hår, de har rakat bort jättemycket av mitt hår. Ja, säger en sköterska, men det måste de göra när de ska operera. Men hon då, säger hon och pekar på mig. Hon har fått behålla jättemycket av sitt hår. Titta, de har bara rakat bort en smal bit.

Men, säger sköterskan, det beror på var man gör operationen. Hennes kanske satt på ett ställe där man inte behövde raka bort så mycket. Mitt hår, mitt hår, säger Gunnel.

Ja, tänker jag. Jag hade gärna rakat hela skallen, om jag hade hade fått behålla förmågan att prata.

One thought on “Intermission eller klart som fan är jag bitter

Add yours

  1. Baddarns, jag läser inte ditt senaste förrän nu! Hur kunde jag vänta så länge? Du e så bra, så !!!!!!! Känns som att vara där igen,och ändå inte, ny level liksom. Tack! Igen!

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

Upp ↑

