Step by step

Jag har precis läst allt jag skrivit från början. Sen jag började skriva. Visa bitar gör fortfarande ont. Och jag känner tårarna som bränner under ögonlocken. Men framför allt känner jag hur länge sedan det är. Och hur långt jag kommit. På vissa sätt. På andra: Not so much. Men det är väl så det är. Jag tar en bit i taget.
Step by step
Oh, baby
Gonna get to you girl

Som det första pojkbandet New Kids on the Block skaldade en gång I tiden.

Ok, det kanske inte var en solklar referens. So sue me.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

Upp ↑

