Att geggblogga – 20 mars 2013

Jag anade såklart att ni inte skulle känna igen er. Risken fanns, det visste jag. Men jag måste nog skriva ändå. Och jag måste nog göra det i bloggen. Det är något med att texten finns någon annanstans än i min dator. Liksom att journalerna finns i ett nätbaserat journalsystem och inte bara i nån doktors dator.
Journalerna har jag ingen kontroll över. Mina texter får jag formulera och radera, bäst jag vill.
Jag är ju en del av nån slags strömning, vad den nu kallas. Känsloträsket, självutfläkningsbloggande. Känslogegg. Geggblogg. Minns inte riktigt. men har läst om det, hört om det i högtravande kulturdebatter. Jag är alltså en sån. Felåt för det

2 thoughts on “Att geggblogga – 20 mars 2013

Add yours

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

Upp ↑

