Nu är första versionen inlämnad

Jag ska skriva en artikel i den tidskriften Bang. Eller jag har redan skrivit den.

När jag fick frågan innan sommaren blev både glad och rädd. På många sätt. Glad såklart, självklart.

Men rädd. Eller rädd är kanske fel ord. Nervös. Taggad. Även om jag kommit ut i och med inlägget Jag är en sån ,så är det skillnad med tryckt text. Jag kommer alltid heta Emma Socialfallet Stormdal. Å andra sidan var det ju det jag ville. Att bli en poster girl. Som berättar hur det är. No turning back.

Jag har avslutat mina konton på Mazily och Happy Pancake. Nån gång ska jag berätta hur det är att nätdejta när man har en hjärnskada. Do’s and don’ts och sånt. Många dråpliga situationer.

Men nu är den inlämnad. Första versionen, alltså. Håll i hatten.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

Upp ↑

